Erasmusverblijf in Boedapest, Hongarije - Reisverslagen van Laurie de Zwart - WaarBenJij.nu Erasmusverblijf in Boedapest, Hongarije - Reisverslagen van Laurie de Zwart - WaarBenJij.nu

Erasmusverblijf in Boedapest, Hongarije

Om even te verdwijnen uit Nijmegen, te zien wat ik missen zal wanneer ik weg ben uit Nederland, nieuwe mensen te leren kennen en meer ervaring op te doen verlaat ik het veilige Nederland voor een half jaar. Gelukkig is mijn bestemming niet verkeerd; Boedapest, Hongarije mag ik voor 6 maanden mijn woonplaats noemen. Voor jullie en voor mezelf ga ik mijn best doen deze blog bij te houden. Lees ze!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2014

Verhitte communicatie

13 Juli 2014

Verder zuid

21 Juni 2014

Aftellen maar...

28 Mei 2014

Tentamentijd

25 April 2014

Istanboel, not Constantinopel
Laurie

Mijn avonturen tussen de Hongaren, Erasmus-studenten, palinka, sprookjescampus en aan de rand van de Donau.

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 93927

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Erasmusverblijf in Boedapest, Hongarije

Landen bezocht: